Akce

T.R.X. Systém

T.R.X.Systém je závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému T.R.X nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.


Total Body

Total Body - neboli Bodyforming.  Lekce zaměřená komplexně na celé tělo. Můžete se těšit na variabilitu tréninku za použití nejrůznějších pomůcek nebo jen s vlastní váhou těla. Přijďte si zlepši kondici, zatočit s tukovými polštářky a zpevnit své tělo na Bodyforming za měřený převážně na problémové partie. Aerobní lekce - lehká choreografie pro zahřátí a nastartování organismu na výkon v kombinaci s posílením a zavěřečným protažením.

Jemná Yoga

Lekce Jemné Yogy probíhají ve spolupráci se specializovaným jógovým studiem v ČB - ThinkYoga. Jemná Yoga je vhodná pro každého, kdo má chuť se s lehkostí protáhnout, zahřát, zpevnit tělo, poznat praxi dechových technik a meditace - zastavit se a vnímat svoje já.

Pilates

Pilates, je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla , zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Při lekci je důraz kladen na postupný rozvoj uvědomování si tělesného pohybu .

Kurzy pro DĚTI od 3-15let

Na školní rok 2017/2018 vypisujeme kurzy pro děti ve věku od 3-15 let. V případě zájmu dozvědět se více - klikni.

TABATA

Nudí Vás klasický trénink a rádi byste vyzkoušeli něco nového? TABATA je velice efektivní a náročnější verze intevralového tréninku., při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň.  Získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. TABATA je takový předchůdce dnešního HIIT Tréninku. Jeden cvik na svalovou partii se skládáz osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii  cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

Step Total Body

Total Body Workout je dynamická lekce, která obsahuje kardio část s jednoduchou choreografií složenou ze základních aerobních kroků s využítím profesionálního stepu a funkčních cviků jako je dřep, výpad, klik, plank, a posilovací část, ve které jsou kompletně zatíženy svaly celého těla, od velkých svalových skupin, přes core – jádro těla, až po malé svalové skupiny.

Cardio Dance Aerobik

Cardio Dance Aerobik neboli Taneční Aerobik je druh aerobiku, při kterém dochází k sestavování tanečních prvků do různých tanečních choreografií. Jedná se oaerobní aktivitu, při které velice dobře funguje spalování přebytečného tuku. Odreagování se, vyčištění si hlavy a jasný cíl - naučit se choreografii - to je Cardio Dance Aerobik.

Trampolínky

Skupinové pulzující cvičení, při kterém se kombinují rychlé a pomalé poskoky na speciální trampolínce, která je opatřená madlem. Variace poskoků a cviků na trampolínkách je široká, intenzitu a sílu poskoků určuje instruktor. Skákání ve vás vyvolá euforii a nastartuje skvělou náladu. Lekce jsou určené pro ženy i muže, kteří mají rádi intenzivní akční cvičení. Důraz je kladen na účinné pružení, které šetří klouby. Choreografii na trampolínách zvládne opravdu každý.

PowerYoga

Power jóga je zjednodušeně řečeno spojením klasické jógy s aerobními aktivitami, jako byl tehdy velice populární aerobic. Tím se získala pohybová aktivita, která odbourávala stres a zároveň formovala a zeštíhlovala postavu.Tento druh jógy dokáže až neskutečně zpevnit celé tělo. Výsledky se dostavují rychleji než u jógy klasické, což je dáno již zmiňovanou dynamičností a vyšší náročností. Stejně jako při ostatních typech jógy zapomenete na vnější svět a budete se moci soustředit pouze na vlastní tělo.

Body in Balance

BODY BALANCE je lekce spojující posilovací, protahovací a uvolňovací cviky. Dochází k rovnováze mezi svalovými skupinami tak, aby pohybový systém fungoval správně, bez obtíží a bolesti. Využití různých technik cvičení jako jsou balanční techniky, pilates, yoga, power stretch. Využíváme  overbally a fitbally. Cvičení je zaměřené protažení a posílení problematických svalů a svalových skupin a zpevnění středu těla a zeštíhlení postavy.